september 2019, Werkgroep Culemborg,

Beste Bert, Bert en Ditmar,

Zoals bij jullie bekend ondersteunt Stichting Hulpgroep Laag Inkomen sinds 2017 wekelijks ongeveer 25 huishoudens in Culemborg met een krat met levensmiddelen en toiletartikelen. Gelukkig vinden sommigen de weg om zelfstandig rond te komen. Helaas komen er ook maandelijks nieuwe aanmeldingen binnen, waardoor de grootte van de groep ongeveer gelijk blijft.

De hulp die wij bieden kunnen wij alleen realiseren door de structurele ondersteuning van particulieren en bedrijven. Een van deze ondersteuners is natuurlijk Stichting Caritas. In 2018 hebben wij van jullie een mooi bedrag ontvangen waardoor wij onder andere onze leden voor 2x per week verse groente en fruit kunnen geven in plaats van 1x per week.

Hartelijk bedankt voor jullie steun.

Met vriendelijke groet,

Stichting Hulpgroep Laag Inkomen